Hvordan kan vi hjælpe dig?

Jeg har problemer med at foretage et køb?

Vi anbefaler at du først forsøger at benytte en anden browser, evt. Firefox eller Google Chrome.
Hent Google Chrome eller Hent Mozilla Firefox

Klik her hvis ovenstående løsning ikke hjalp på dit problem.

Jeg har problemer med at logge ind på min konto?

Hvis du har problemer med at logge ind på din sushiklub-konto, kan årsagen være at du har indtastet forkert e-mail eller kode.

Du kan altid bestille en ny kode, ved at klikke her, udfylde din e-mail adresse og så trykke på knappen "Har du glemt din adgangskode?" - så modtager du en mail indenfor nogle sekunder.

Husk at du først skal have oprettet en bruger på vores side før du kan logge ind.

Klik her hvis ovenstående løsning ikke hjalp på dit problem.

Jeg har spørgsmål vedrørende min levering

I din ordrebekræftelse står der hvilket nummer du skal ringe til hvis du har spørgsmål vedrørende din levering.

Klik her hvis ovenstående løsning ikke hjalp på dit problem.

Jeg ønsker at reklamere over en butik hvor jeg har købt mad?

Hvis du ikke mener at du har modtaget den ydelse eller det produkt som restauranten har beskrevet, anbefaler vi, at du altid reklamere direkte til restauranten for at finde en løsning. Har du allerede reklameret til restauranten og det ikke har været muligt at finde en løsning, kan du altid kontakte os, hvorefter vi vil forsøge på bedste vis at finde en løsning på problemet.

Klik her hvis ovenstående løsning ikke hjalp på dit problem.

Jeg har købt et bevis på et dealsite og skal indløse det på jeres side

Du bestiller sådan:
1. Find den restaurant du har købt en menu til (evt. via søgefelt, eller via direkte link)
2. Indtast dit referencenummer eller værdibevis kode i højre hjørne og tryk OK
(Har du købt flere beviser gentager du punkt 2)
3. Køb eventuelt ekstra tilbehør eller ruller til din menu eller gå videre til kurven.
4. Er du ikke logget ind eller ikke har oprettet en bruger, vil du blive bedt om at gøre dette.
5. Vælg om du ønsker levering eller afhentning og vælg tidspunkt
6. Godkend betingelserne og tryk GODKEND

Din bestilling sendes til restauranten og er klar til afhentning eller levering til den ønskede tid, du modtager en bekræftelse på din mail med et ordre nummer.

Klik her hvis ovenstående løsning ikke hjalp på dit problem.

Kan jeg ringe til restauranten og bestille?

Nej det er ikke muligt at bestille over telefonen, alle bestillinger skal foregå via vores side.
- Men bare rolig det er ikke så svært at bestille over nettet, og oplever du udfordringer er du altid velkommen til at kontakte os for hjælp.

Klik her hvis ovenstående løsning ikke hjalp på dit problem.

Har restauranten modtaget min bestilling?

Når du har foretaget en bestilling vil der straks efter stå på skærmen: "Din bestilling er modtaget".
Du modtager endvidere en mail med en bekræftelse inden for 5 minutter, hvor du blandt andet kan se
- Ordre nr.
- Kontaktinformation
- Kvittering
- Dato & tidspunkt på din bestilling.

Du kan altid logge ind og trykke på ”min konto” i toppen af siden, og se dine tidligere samt fremtidige ordre.
Det er derfor ikke nødvendigt at ringe til sushiklub.dk eller restauranten for at spørge om din bestilling er modtaget

Klik her hvis ovenstående løsning ikke hjalp på dit problem.

Jeg vil gerne have ændret tiden til min bestilling

Hvis du ønsker at ændre tiden på din allerede foretaget bestilling skal du kontakte den restaurant hvor du har foretaget købet.
Telefonnummeret til restauranten står i din ordrebekræftelse

Klik her hvis ovenstående løsning ikke hjalp på dit problem.