Ofte stillede spørgsmål

 

Hvilke fordele får man som medlem hos Sushiklub?

Som medlem hos sushiklub får du adgang til en række fordele. Du får adgang til alle Sushiklub’s rabatter på forskellige sushi menuer. Her har du mulighed for, at spare helt op til 60%. Derudover optjener du 10%, af det samlede beløb, hver gang du handler. Dette beløb bliver gemt på din sushiklub konto og automatisk trukket fra næste gang du bestiller udover de rabatter vi har på vores sushi menuer. Køber du f.eks. sushi for 400 kr. sætter vi 40 kr. ind på din Sushiklub konto.

 

Hvordan er det muligt at spare så mange penge på sushi?

Alle sushi menuer på Sushiklub er udarbejdet og designet af Sushiklub i samarbejde med professionelle sushikokke. Hvert enkelt stykke sushi har en pris, men ved at sammensætte forskellige sushi stykker og lave dem til menuer, har vi mulighed for at sænke priserne. Du kan derfor opleve op til 60% besparelse på sushi menuer, sammenlignet med hvis du skulle købe de enkelte stykker sushi hver for sig.

 

Hvordan fungerer jeres cashback fordel?

Hver gang du foretager et køb på sushiklub spare du 10% af det samlede beløb på. Dette beløb bliver gemt på din sushiklub konto og automatisk trukket fra næste gang du bestiller udover de rabatter vi har på vores sushi menuer. Køber du f.eks. sushi for 400kr. sætter vi 40kr ind på din Sushiklub konto.

 

Koster jeres medlemsskab virkelig kun 29kr/mrd?

Som nyt medlem får du 30 dage gratis til at afprøve vores koncept. Herefter koster det kun 29kr/mrd, at være medlem. Hos Sushiklub hader vi dumme bindinger, så derfor jeg vi også sløjfet det hos os. Du kan melde dig ud lige når det passer dig.

 

Hvordan sikrer i den høje sushiklub-kvalitet ude hos restauranterne?

Alle sushi menuer på Sushiklub er udarbejdet og designet af Sushiklub i samarbejde med professionelle sushikokke. Når vi indgår i et samarbejde med en restaurant, sørger vi altid for, at tjekke om de kan leve op til Sushiklub’s kvalitet. Det gør vi ud fra et dybdegående tjek af restaurantens leverandører, fødevarekontrol rapport mm. Derudover foretager vi løbende stikprøver på de forskellige restauranter.

 

Jeg har problemer når jeg prøver at oprette bruger eller bestille?

De fleste fejl skyldes der benyttes en browser der ikke er opdateret.

Vi anbefaler at du benytter Firefox eller Google Chrome. (Husk altid at have din browser opdateret)

Du kan opleve problemer på siden hvis du har en gammel version af Internet Explorer (kan kun løses ved at opdatere denne)

Bruger du ipad - skal du vende den vandret når du bestiller

 

Jeg har købt og betalt for en menu på en anden hjemmeside og har fået et værdibevis hvordan bestiller jeg den?

Du bestiller sådan:

1. Find den restaurant du har købt en menu til (evt. via søgefelt, eller via direkte link)

2. Indtast dit referencenummer eller værdibeviskode i højre hjørne og tryk OK

(Har du købt flere beviser gentager du punkt 2)

3. Køb eventuelt ekstra tilbehør eller ruller til din menu eller gå videre til kurven.

4. Er du ikke logget ind eller ikke har oprettet en bruger, vil du blive bedt om at gøre dette.

5. Vælg om du ønsker levering eller afhentning og vælg tidspunkt

6. Godkend betingelserne og tryk GODKEND

 

Din bestilling sendes til restauranten og er klar til afhentning eller levering til den ønskede tid, du modtager en bekræftelse på din mail med et ordrenummer.

 

Min bestilling er forsinket / Jeg har ikke modtaget min mad endnu!

I din ordrebekræftelse står der hvilket nummer, du skal ringe til hvis du har spørgsmål vedrørende din levering. Nogle restauranter leverer selv, og andre bruger en ekstern partner. Sushiklub.dk har ikke noget med levering at gøre, og kan derfor ikke svare på spørgsmål omkring selve leveringen.

 

Jeg har problemer når jeg prøver logge ind?

Hvis du har problemer med at logge ind på din sushiklub-konto, kan årsagen være, at du har indtastet forkert e-mail eller kode. Du kan altid bestille en ny kode, ved at indtaste din e-mail og trykke på knappen

"Har du glemt din adgangskode?" . Herefter modtager du en mail indenfor nogle sekunder.

Vi anbefaler, at du benytter Firefox eller Google Chrome. (Husk altid at have din browser opdateret)

 

Er min bestilling modtaget?

Når du har foretaget en bestilling, vil der straks efter stå på skærmen: "Din bestilling er modtaget". Du modtager endvidere en mail med en bekræftelse indenfor 5 minutter, hvor du blandt andet kan se - Ordre nr. - Kontaktinformation - Kvittering - Dato & tidspunkt på din bestilling. Du kan altid logge ind og trykke på ”min konto” i toppen af siden, og se dine tidligere ordre. Det er derfor ikke nødvendigt, at ringe til sushiklub.dk eller restauranten for at spørge om din bestilling er modtaget.

 

Jeg ønsker at reklamere over en restaurant, som jeg har købt mad fra?

Hvis du ikke mener, at du har modtaget den ydelse eller det produkt som restauranten har beskrevet, anbefaler vi, at du altid reklamerer direkte til restauranten for at finde en løsning. Har du allerede reklameret til restauranten og det ikke har været muligt, at finde en løsning, kan du altid kontakte os. Herefter vi vil forsøge på bedste vis at finde en løsning på problemet.

 

Jeg har bestilt nogle ekstra ting i notefeltet på min ordre, men har ikke modtaget dette?

Alle bestillinger og betalinger skal foregå via vores betalings/booking system, og det er derfor ikke muligt at bestille ekstra ting via kommentarfeltet, ekstra tilbehør etc. skal købes online på vores site.

 

Hvornår kommer i til min by?

Vi har ikke glemt jer! Vores sushi agenter kører for tiden rundt i hele landet for, at finde sushi restauranter der ønsker at blive en del af sushiklub.dk. Har du en restaurant, du gerne vil have vi besøger så kontakt endelig vores kundeservice.

 

Jeg kan ikke få kontakt til en af jeres restauranter. Hvad skal jeg gøre?.

Restauranterne kan til tider have meget travlt på telefonerne, hvis du har forsøgt at komme igennem til restauranten flere gange uden held er du velkommen til at kontakte vores kundeservice - så skal vi hjælpe dig med det samme.

 

Kan jeg bestille ved at ringe?

Nej det er ikke muligt at bestille ved at ringe, alle bestillinger skal foregå via vores side. - Men bare rolig det er ikke så svært at bestille over nettet, og oplever du udfordringer er du altid velkommen til at kontakte os for hjælp.